Programul se adresează tuturor persoanelor care desfășoară activitate de distribuție de asigurări precum şi celor interesați să obțină noțiuni despre sectorul asigurărilor.
La finalul sesiunii online, participanții vor:
- Avea cunoștințele minime necesare privind vânzarea asigurărilor
- Cunoaște structura unei discuții de analiză a nevoilor de asigurare, tehnici de rezolvare a obiecțiilor și tehnici de finalizare a vânzării
1. Cum să prospectezi când ești agent compozit
- Ce este prospectarea
- Către cine te vei orienta cu precădere în prospectare
- Ce informații vei încerca să obții în cadrul prospectării
- De ce anume ai nevoie ca sa poti contacta orice prospect
2. Scopul și pașii contactării telefonice
- Care sunt scopul și structura contactării telefonice
- Cum prezinți beneficiile unei asigurări de viață investiționale
3. Ce să faci la prima întrevedere cu clientul
- Ce este discuția informativă
- Ce trebuie să faci ca să câștigi încrederea clientului
- Ce obiective urmărești la prima întrevedere
- Cum conștientizezi clientul asupra riscurilor
- Cum îți dai seama dacă clientul a conștientizat riscurile la care este expus
- Cum evaluezi nevoile de asigurare specifice
- Ce trebuie să cunoști în urma evaluării nevoilor specifice
4. Principiile de bază ale elaborării ofertelor
- Ce vei urmări atunci când pregătești ofertele de asigurare pentru un client
5. Cum să prezinți beneficiile ofertelor de asigurare
- Cum vei prezenta ofertele de asigurare
- Cum vei recapitula riscurile care îl îngrijorează pe client
- Cum vei prezenta beneficiile ofertelor de asigurare
6. Ce înseamnă să finalizezi vânzarea unei polițe
- Ce înseamnă să finalizezi vânzarea
- Când îi propui clientului să cumpere
Investiția include acces online la suport de curs timp de 6 luni de la data primei accesări, suport pe durata parcurgerii cursului ( contact email: training@isf.ro) și diploma de participare.
Cursul, cu desfășurare online asincron, are ca scop prezentarea pașilor procesului de vânzare a asigurărilor pentru persoane fizice.