Cursul se adreseaza persoanelor, manageri sau personal de executie care doresc sa se dezvolte si își propune familiarizarea participanților cu diferitele tipuri de gândire, precum și deprinderea unor tehnici de dezvoltare a acestora.
La finalul programului participantii își vor putea cunoaște mai în profunzime procesele de gândire, își vor conștientiza abilitățile de gândire și vor învăța cum își pot dezvolta abilitățile de gândire într-o manieră informală, interactivă și atractivă.
Obiective atinse in curs:
-Formarea unei atitudini pozitive/adecvate faţă de progres, faţă de elementele de noutate şi introducerea acestora în propriile acţiuni;
-Cunoaşterea metodelor şi tehnicilor de stimulare a creativităţii individuale şi în grup;
-Înlăturarea unor blocaje şi dificultăţi ce pot apărea la stimularea potenţialului creativ în procesul instructiv-educativ;
-Formarea şi dezvoltarea aptitudinilor şi capacităţilor de a crea, de a regândi strategiile de lucru şi de a le integra în sisteme dinamice, flexibile şi eficiente folosind mijloace creative;
-Cultivarea potenţialului creativ în business.
1. Procesul de gândire și de ce trebuie să ne cunoaștem și să ne îmbunătățim abilitățile de gândire
2. Gândire rapidă, gândire lentă
3. Gândire critică
4. Gândire creativă
5. Gândire laterală
6. Gândire strategică
7. Metoda - Floarea de lotus
Investiția include suport de curs online de tipul share screen și suport din partea trainerului pe durata parcurgerii cursului, precum și certificatul de participare.
Gândirea creativă stă la baza abilității de a găsi moduri noi de a vedea și de a ne raporta la o situație sau o problematică la care trebuie să găsim soluții inovatoare. Este o zonă care a devenit de mult timp o calitate cerută în aproape toate domeniile de activitate. La fel ca orice mușchi, creativitatea e un element care poate funcționa doar dacă este antrenată corespunzător prin exerciții practice care pot oferi idei originale.
Cristian este specialist în învățarea pentru adulți și prin ceea ce face doreste să contribuie la dezvoltarea personală a oamenilor care participă la programele de pregătire și la creșterea performanței companiilor cu care colaboreaza. Prin expertiza sa, ajuta echipele de vanzari sa-si defineasca punctele tari si sa isi controleze punctele slabe pentru a putea sa isi stabileasca corect KPI-ii si tintele de business. Este trainer din 2010, și a implementat cu succes, programe de pregătire și consultanță de business pentru companii din diverse domenii. Dupa peste 14 ani de experienta in training si managementul echipelor de vanzari, a dezvoltat si implementat proiecte complexe de evaluare a abilitatilor manageriale, de vanzari, schimbari comportamentale, dezvoltarea abilitatilor de vanzari si negociere, imbunatatirea relatiilor cu clientii.